Az elmúlt hónapokban igencsak népszerű volt a magyar és a külföldi sajtóban is az A38, ami több rangos szavazáson - például az Electronic Beats vagy a Lonely Planet versenyén - is elnyerte a világ legjobb bárja, legjobb klubja címet. A 10 évesen legendásnak mondható budapesti állóhajón mobilfizetéssel is vásárolhatunk belépőket a rendezvényekre, a rendszer kimondottan népszerű a látogatók körében.
"A MasterCard Mobile (MCM) mobilfizetéses értékesítés nagyon koncert- és közönségfüggő, általánosságban elmondható, hogy elsősorban azokra a programokra vásárolnak jegyet mobilalkalmazáson keresztül, amik idősebb (30-40 év közötti) és tehetősebb korosztályt vonzanak. Összességében az MCM-en keresztül történő értékesítés 1-2 százalákot tesz ki (az ebből a szempontból legnépszerűbb koncertekre 5% körül van). Jellemzően az átlagosnál drágább jegyeket vásárolják ezzel a módszerrel, tehát elmondható, hogy az MCM vásárlások átlagértéke magasabb, mint az összes vásárlásé." - mondta el a Mobilfizetés Blognak Vasák Benedek, a hajó sajtósa.
A legtöbben a Walk Off The Earth nevű kanadai zenekar 2013. március 21-én megtartott koncertjére vásároltak jegyet mobilfizetéssel, ezt követi a Tankcsapda április 4-i koncertje.
"Számunkra jelen pillanatban inkább reklám- és imidzs-építési értéke van a dolognak, hosszú távon kulcsfontosságúnak tartjuk az "easy access" megoldásokat a jegyértékesítésben, az MCM megoldással azt üzenjük a közönségünknek, hogy az A38 Hajó egy a kor technológiáival lépést tartó, modern kulturális intézmény" - tette hozzá Vasák Benedek.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.