Korábban már írtunk róla, mennyire várjuk, hogy valaki megreformálja a hűségkártyás piacot. Most úgy tűnik, valaki meghallotta ezt a vágyunkat. Olyan új, magyar ötlet alapján megvalósuló okostelefonos applikáció jelent meg, mely képes egyben kezelni a különböző hűségkártyákat, az aktuális akciós újságok kínálatait, és helymeghatározás funkciójával földrajzilag is segíti a vásárlót a számára legelőnyösebb ajánlatok megtalálásában.
A mobiltelefon alapú, FullCard nevet viselő kedvezményrendszer-alkalmazást a magyar tulajdonú Fullcard Zrt. fejlesztette ki, a Valor Capital Kockázati Tőkealap befektetésére támaszkodva. Az applikáció és a mögöttes rendszer a kereskedelmi szektor számára kínál kényelmes, gyors, és papírmentes megoldást különböző értékesítést ösztönző akcióik megvalósítására. A kereskedők az eddigiekhez képest relevánsabb ajánlatokkal és költséghatékonyabban, papírmentes módon szólíthatják meg a potenciális vásárlókat. A Fullcardot kifejlesztő cég az alkalmazás rugalmas jellege miatt egyébként nem csupán a nagy kereskedelmi láncokat fogja megszólítani, hanem a kisméretű, akár egy üzlettel működő vállalkozásokat, mikrovállalkozásokat is, hiszen egy olyan eszközről van szó, amelyet költséges fejlesztések megvalósítása nélkül lehet bevezetni.
Egy virtuális kártya „mind felett”
A Fullcard megoldásának lényege, hogy a felhasználó egy applikációban összegezve kapja meg a számára releváns kereskedelmi ajánlatokat. Az érdeklődési körének, illetve földrajzi elhelyezkedésének megfelelően állíthatja be, milyen ajánlatokra kíváncsi. A kereskedők számára pedig mind a négyféle, a kereskedelmi forgalomban leginkább használt vásárlásösztönző megoldást (pontgyűjtő, pecsétgyűjtő, százalékos kedvezménykártya, és utalványkártya) egyben kínálja. Az alkalmazás fejlesztői, illetve a mögöttes kockázati tőkealap a magyar piaci bevezetést követően külföldi piacra lépést is tervez, hiszen az ötletrendszer és a technikai infrastruktúra már rendelkezésre áll, így a külpiaci lépés szinte adja magát.
A Kökivel már le is szerződtek
A Fullcard megoldása a bevásárlóközpontok, illetve a különböző akciós időszakokat hirdető kereskedelemszervezők számára is újszerű lehetőségeket kínál. Elsőként a Köki Terminál bevásárlóközponttal állapodott meg a Fullcard Zrt., melynek értelmében 2017-től az összes akciós időszakot a Fullcard okostelefonos alkalmazására támaszkodva bonyolítják majd.
Ingyenes
Az applikáció egyébként a felhasználók számára ingyenesen tölthető le és használható. A megoldással a felhasználó időt és energiát takaríthat meg, míg a kereskedők az eddigiekhez képest relevánsabb ajánlatokkal és költséghatékonyabban, papírmentes módon szólíthatják meg a potenciális vásárlókat.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.