Érdekes jelenségről számolt be nemrég a CNBC gazdasági hírtelevízió: a pincérek, pultosok kifejezetten rajonganak a mobilfizetésért.
5-7, sőt, 10-15 százalékos növekedést tapasztalnak azokban az éttermekben, ahol a vendégek mobilfizetéssel is kiegyenlíthetik a számlájukat - derül ki a CNBC gazdasági hírtelevízió beszámolójából. Nem véletlen, hogy a nyilatkozó pincérek egytől-egyig arról számoltak be, hogy nagy rajongói az új generációs fizetési technológiáknak.
A riport szerint Londontól New Yorkig kimutatható a növekedés a borravalóban, pénznemtől, mobilfizetési applikációtól és az étterem profiljától függetlenül.
Az élmény a lényeg
Az okok között megemlíthetjük, hogy egy mobilfizetési alkalmazással sokkal gyorsabban lehet fizetni, akár anélkül, hogy várnunk kellene a pincérre, ráadásul a legtöbb esetben a számla is átláthatóbb, könnyebben értelmezhető. Ugyanakkor élményszerű fizetést tesz lehetővé, ha így egyenlítjük ki a számlát, kevésbé kötődünk a készpénzhez, nem kell az apróval bajlódnunk - így a pozitív éttermi élmény arra ösztönözheti a vendégeket, hogy hagyjanak több borravalót.
Persze az éttermek számára sokkal kézzelfoghatóbb előnyei is vannak, ha használják a mobilfizetést. A mobilfizetés amellett, hogy biztonságos fizetést tesz lehetővé, csökkenti az étterem készpénzhasználati költségeit, ráadásul lehetővé teszi hűségprogram, pontgyűjtés, kuponok, kedvezményrendszerek egyszerű és biztonságos használatát is.
Nem mellesleg egy ilyen szolgáltatás kimutathatóan erősíti a márkahűséget, sőt, a fiatalabb vendégek számára is vonzóvá, trendivé teszi a helyet.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.