Trendek, technológiák, fogyasztói szokások - amit a mobilfizetés világáról tudni érdemes.

Tízmilliók használhatják Thaiföldön a magyar mobilfizetési alkalmazást

2014/10/08. - írta: Mobilpénztárca

Magyar fejlesztéssel indul Thaiföld első többfunkciós, kártyás fizetésre alkalmas mobilpénztárcája. Az együttműködés azért is izgalmas, mert hatalmas piacon nyit utat a mobilfizetés felé.


A Cellum, valamint a Telenor leányvállalatai, a DTAC és a PaysBuy együttműködésében elindult Thaiföld első többfunkciós, kártyás fizetésre alkalmas mobilpénztárcája. A szolgáltatás, amely több tízmillió felhasználó számára biztosít mobilfizetési lehetőséget, abban is úttörő, hogy szuperbiztonságos, 3D Secure tranzakciókat tesz lehetővé, és - a várakozások szerint - nagyot lendít majd a 70 milliós ország m-commerce piacán.


Szeptember végétől a Cellum által fejlesztett új, biztonságos és felhasználóbarát alkalmazással számos szolgáltatásért az eddiginél jóval kényelmesebben fizethetnek az okostelefonnal rendelkező thai felhasználók. A DTAC elektronikus fizetésre specializálódott leányvállalata, a Paysbuy nevét is viselő Mobile Credit Card applikációval Visa vagy MasterCard kártyájuk regisztrációja után nemcsak telefonszámlájukat, víz- és villanyszámlájukat is mobiljukon rendezhetik a felhasználók. A számlákra nyomtatott QR- vagy vonalkód beszkennelésével az összeg azonnal kifizethető.

  • Mit fizethetnek a felhasználók az applikációval?

  • Telefonszámla
  • Vízdíj
  • Villanyszámla
  • Kártyás mobilegyenlegek feltöltése
  • Feltöltőkártyák
  • Skype
  • Google Play
  • iTunes egyenlegek feltöltése
  • vásárlás kereskedőknél

A számlafizetés és egyenlegfeltöltés mellett már induláskor közel 30 kereskedőnél, köztük az ország egyik legnagyobb mozihálózatában, a közeli jövőben pedig további több ezer elektronikus kereskedelmi áruházban és létesítményében lehet fizetni a Cellum alkalmazásával.

 

„Thaiföld közel 70 milliós piac. 100 lakosra csupán 30 internetkapcsolat, de közel 150 mobil előfizetés jut, ráadásul minden második mobilozó okostelefont használ. Ők mostantól mobil bankkártyaként is használhatják a telefonjukat. Már ma 20 millió háztartás fizetheti így a közműszámláit és fizethet több tucat kereskedőnél, de az ügyfelek később több ezer helyen használhatják, vagy repülőjegyet is foglalhatnak. Ázsia üzletileg is varázslatos: a kontinensen három további országban vagyunk közel a bevezetésről szóló megállapodáshoz a partnereinkkel.” – mondta Kóka János, a Cellum Global Zrt. elnök-vezérigazgatója.


Több tízmillió felhasználóról van szó

A DTAC 28 millió előfizetőjével és országos mobilinternet hálózatával Thaiföld második legnagyobb mobilszolgáltatója, okostelefont használó ügyfelei száma a idén várhatóan eléri a 10 milliót. A Paysbuy a dél-kelet-ázsiai ország vezető online fizetési és e-pénztárca szolgáltatójaként több mint félmillió regisztrált felhasználóval rendelkezik és 10 ezer fölötti az online kereskedők száma, akikkel kapcsolatban áll. Az e-commerce cég 2007 óta a DTAC leányvállalata.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mobilfizetes.blog.hu/api/trackback/id/tr946768907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása