Az okostelefonok, a bankkártyák és a kedvezményes vásárlást lehetővé tevő kuponok kombinációján dolgozik a Forsquare: a csatlakozó szolgáltatók egyre többen lesznek.
A fizikai lokáció megosztásán alapuló ismeretségi hálózat, a Foursquare olyan megoldást fejleszt, amely a kereskedőnek, a felhasználónak és a szolgáltatónak is előnyös lehet, és kombinálja az okostelefonok,a bankkártyák használatát a kuponok világával.
A Forsquare ajánl egy éttermet a felhasználónak, aki kedvezményesen vásárolhat az ajánlott vendéglátóhelyen. A kedvezményt azonban nem azonnal érvényesítheti, hanem a pénzvisszatérítést utólag írják jóvá bankszámláján - ezért bankkártyával kell fizetnie. Ezért szükséges, hogy kártyatársaságok is csatlakozzanak a rendszerhez: eddig ezt megtette az American Express, nemrég pedig a Visa és a MasterCard is beszállt.
Az üzlet a világ egyik legnépszerűbb mobiltelefonos alkalmazását fejlesztő Foursquare-nek is megéri, hiszen a cég az ajánlott éttermek, illetve a fogyasztás után kap egyfajta jutalékot. A fejlesztési tervek között szerepel, hogy a felhasználóktól várnak véleményeket az adott éttermekről - természetesen valamilyen extra jutalomért cserébe.
Az Egyesült Államokban eddig olyan ismert cégek csatlakoztak a programhoz, mint a Burger King vagy a Dunkin' Donuts. A rendszer nem csak éttermekben, hanem boltokban - például a Nike márkaboltokban - is működik.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Kommentezéshez lépj be, vagy regisztrálj! ‐ Belépés Facebookkal