A kuponok és az akciók jelenthetik az egyik legnagyobb vonzerőt ahhoz, hogy a fogyasztók még nagyobb számban kezdjék el használni a mobilfizetést - derül ki egy amerikai felmérésből.
Érdekes felmérést tett közzé a Key Ring nevű amerikai mobilfizetési alkalmazás fejlesztője. A kimondottan nagynak számító, 25 ezer ember megkérdezésével készült kutatás leginkább azt vizsgálta, milyen eszközökkel lehet még nagyobb tömegeket csábítani a mobilfizetés felé.
A felmérés egyik legfontosabb megállapítása, hogy a különféle akciók jelenthetik az igazán nagy vonzerőt: ha a fogyasztó azzal találkozik, hogy mobilfizetéssel, mobilvásárlással valamilyen extra kedvezményt, speciális ajánlatot kap, sokkal szívesebben fordul az új technológiák felé - amelyektől korábban talán idegenkedett. A legtöbben konkrétan az árleszállítást említették első helyen: a válaszadók 96 százaléka úgy nyilatkozott, hogy vásárlás előtt kimondottan keresi a leértékelt termékeket, és tudatosan figyel arra is, hogy mobilfizetéssel milyen árcsökkenést érhet el.
Hasonlóan lényegesek a kuponos akciók, valamint a vásárlói hűségprogramok: ezekkel a kereskedők, elfogadóhelyek újabb és újabb vásárlásra tudnak ösztönözni.
A számok egyébként azt is mutatják, hogy az amerikai mobilfizetők 75 százaléka kapott valamilyen kedvezményt 2013-ban (ez 5 százalékos növekedés az előző évhez képest).
Nem csak a vásárlásban segít
A felmérés szerint a fogyasztók egyébként egyre gyakrabban nyúlnak a mobiltelefonjukhoz azért is, hogy vásárlás előtt összehasonlítsák az árakat és ismerőseiktől vagy akár vadidegenektől kapjanak ajánlásokat egy-egy termékre vonatkozóan. Az amerikai kiskereskedők 80 százaléka egyetért abban, hogy a technológiai újítások elmaradása csökkentheti bevételeiket.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.