Trendek, technológiák, fogyasztói szokások - amit a mobilfizetés világáról tudni érdemes.

Három stadiont töltenének meg a MasterCard Mobile felhasználói - már mobillal is tudnak jegyet venni

2012/11/29. - írta: Mobilpénztárca

A MasterCard Mobile fizetési alkalmazás - amely lényegesen leegyszerűsíti az okostelefonos fizetést - egyre népszerűbb a felhasználók körében. Az elfogadóhelyek száma is folyamatosan bővül, mára átlépte a 120-at. Az egyre szélesebb körű elfogadást jelzi, hogy az alkalmazással ma már például a labdarúgó bajnokságban élen álló Győri ETO FC hazai meccseire is vásárolhatunk jegyet.

Jóllehet az alkalmazás felhasználói nem férnének el egyszerre a győri stadionban, ugyanis a jelen pillanatig több mint 55 ezer, Android, iOS vagy Windows Phone operációs rendszert futtató mobilra töltötték le a fizetési programot.

Szetnics László, a MasterCard mobiltelefonos fizetésért felelős regionális vezetője kiemelte: “a MasterCard Mobile gyors terjedésének egyik oka az elfogadói hálózat folyamatos fejlesztésében rejlik, melynek köszönhetően egyre több helyen lehet fizetni okostelefonnal, bankkártya számunk megadása nélkül. Az alkalmazás használatával lehetőségünk van T-Mobile és Telenor feltöltőkártyás telefonok feltöltésére, a rendszerhez csatlakozó távközlési és közműszolgáltatók csekkjeinek befizetésére, de akár színházjegyet is vehetünk, vagy rendelhetünk ebédet az ország legnagyobb ételrendelő hálózatán.“

Kutatásokból tudjuk, hogy a vásárlás gyakran spontán döntés eredménye, hiszen előfordul, hogy akkor szeretnénk bizonyos terméket megvenni, amikor először találkozunk vele, vagy megpillantjuk azt egy webáruházban. Ilyen helyzetekben a MasterCard Mobile a megfelelő megoldás, hiszen a telefonunk szinte mindig nálunk van, az alkalmazással pedig a kártyaszám megadása nélkül fizethetünk. Az internetes vásárlások esetén elegendő a telefonszámunkat megadni, de QR-kód szkennelésével több száz budapesti taxiban is rendezhetjük a viteldíjat.mm.jpg

„Ráadásul a MasterCard Mobile az egyik legbiztonságosabb fizetési mód” - emelte ki Szetnics László. “A rendszer 2011. októberi indulása óta nem tapasztaltunk visszaélést a MasterCard Mobile-lal kezdeményezett tranzakcióknál. A 0%-os csalási mutató egyedülálló a fizetési megoldások között.”

Mindez a Cellum újszerű biztonsági technológiájának is köszönhető. Az alkalmazást kifejlesztő és működtető vállalat innovatív megoldása révén a telefonra töltött program csak részben tárolja a kártyaadatokat a készüléken, azok másik része egy távoli szerveren található, titkosítva. Az okostelefon elvesztése esetén sem tudják illetéktelenek használni az alkalmazást, hiszen minden tranzakció előtt meg kell adni egy hatjegyű biztonsági kódot, amit a felhasználó állít be a bankkártya regisztrációjakor.


A MasterCard Mobile-t jegyző vállalatok, a MasterCard, a Magyar Telekom, a Telenor az FHB Bank és a Cellum képviselői egyöntetűen úgy fogalmaznak: céljuk, hogy a jövőben minden olyan fizetési környezetben ahol jogosultsága van a MasterCard Mobile alkalmazásnak elérhetővé tegyék a szolgáltatást.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mobilfizetes.blog.hu/api/trackback/id/tr104937134

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.