Trendek, technológiák, fogyasztói szokások - amit a mobilfizetés világáról tudni érdemes.

Hatalmas ötlet a KFC-től: így nem mancsolod össze a telefonod evés közben

2015/06/30. - írta: Mobilpénztárca

Évek óta próbálkozik az új technológiák bevezetésével az amerikai KFC étteremlánc. Hallottunk már arról, hogy az egyes KFC-országok külön-külön fejlesztik saját mobilfizetési, telefonos-rendelési rendszerüket, de többféle app és új típusú tech-szolgáltatás is megtalálható az étteremlánc palettáján.

Most azonban egy egészen új koncepcióval kísérleteznek. A dolog lényege, hogy a csirkecombok mellé digitális tálcapapírokat adtak a vásárlóknak. A papír betétje egyben egy Bluetooth-on kommunikáló billentyűzet, amit az okostelefonnal (vagy tablettel)  lehet összekapcsolni.

A kampány arra helyezte a hangsúlyt, hogy a tálca használatával evés közben nem lesz ragadós, piszkos a telefonunk. A billentyűzet 0,4 milliméter vastag, vízálló, és újratölthető.



A dolog rendkívül népszerű volt, a Németországi tesztidőszakban az összes klaviatúrát magukkal vitték a vásárlók.

A gyorsétteremláncok egyébként jól használják a legújabb technológiákat: fogyasztóik jellemzően fiatalok, nyitottak a technológiai újdonságokra, szívesen kipróbálják azokat. Ráadásul a cégek sok esetben kuponokkal, hűségprogramokkal is jutalmazzák fogyasztóikat - akiknek vásárlási szokásait is jól lehet mérni ezekkel az eszközökkel. A mobilfizetés terén például hatalmas sikereket ér el a Starbucks, de a McDonald's is előszeretettel kísérletezik új fejlesztésekkel.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mobilfizetes.blog.hu/api/trackback/id/tr17583614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása