Évek óta próbálkozik az új technológiák bevezetésével az amerikai KFC étteremlánc. Hallottunk már arról, hogy az egyes KFC-országok külön-külön fejlesztik saját mobilfizetési, telefonos-rendelési rendszerüket, de többféle app és új típusú tech-szolgáltatás is megtalálható az étteremlánc palettáján.
Most azonban egy egészen új koncepcióval kísérleteznek. A dolog lényege, hogy a csirkecombok mellé digitális tálcapapírokat adtak a vásárlóknak. A papír betétje egyben egy Bluetooth-on kommunikáló billentyűzet, amit az okostelefonnal (vagy tablettel) lehet összekapcsolni.
A kampány arra helyezte a hangsúlyt, hogy a tálca használatával evés közben nem lesz ragadós, piszkos a telefonunk. A billentyűzet 0,4 milliméter vastag, vízálló, és újratölthető.
A dolog rendkívül népszerű volt, a Németországi tesztidőszakban az összes klaviatúrát magukkal vitték a vásárlók.
A gyorsétteremláncok egyébként jól használják a legújabb technológiákat: fogyasztóik jellemzően fiatalok, nyitottak a technológiai újdonságokra, szívesen kipróbálják azokat. Ráadásul a cégek sok esetben kuponokkal, hűségprogramokkal is jutalmazzák fogyasztóikat - akiknek vásárlási szokásait is jól lehet mérni ezekkel az eszközökkel. A mobilfizetés terén például hatalmas sikereket ér el a Starbucks, de a McDonald's is előszeretettel kísérletezik új fejlesztésekkel.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.