Nagy csöndben, már-már titokban tesztel egy mobilfizetési alkalmazást a McDonald's Amerikában. Mit tudunk eddig a McD Ordering nevű projektről?
Különösebb felhajtás, marketing nélkül tesztel egy mobilfizetési alkalmazást a McDonald's étteremlánc az Egyesült Államokban (ahol 14 ezer éttermet működtetnek). Mint arról a Business Insider gazdasági lap nemrég beszámolt, a McD Ordering fantázianevű rendszer tesztelése Columbus városában zajlik.
A rendszer lényege, hogy a vevők az alkalmazásban regisztrálhatják bankkártyájukat, hitelkártyájukat, és az étteremben okostelefonjuk és egy QR-kód segítségével fizetnek.
Mi az a QR-kód? Hogy lehet vele fizetni? Kattints a legújabb infografikához!
Amint az az alábbi ábrán is látszik, a vevő az applikáción keresztül leadja a megrendelést, az étteremben - vagy annak közelében - becsekkol, és egy QR-kód segítségével fizet. A személyzet ekkor kapja meg a jelzést, soron kívül elkészítik a megrendelést, és kiviszik a vásárló autójához, vagy az étterem pultjához (ahol a rendelés sorszámát kell figyelni).
A lapnak nyilatkozó Gabriel Perez, a projekt egyik vezetője elmondta, hogy az applikáció jelenleg tesztfázisban van, ezért nem kapott különösebb hírverést. A legnagyobb előnynek azt tartja, hogy a szokásosnál gyorsabban, hosszas sorban állás nélkül tudják kiszolgálni a vendégeket.
A McDonald's egyébként azt is előnynek tartja, hogy gyors, könnyen összesíthető statisztikákat kaphat a fogyasztói szokásokról, igényekről - a mobilos rendelések alapján. A későbbiekben pedig különféle kuponokat is bevezethetnek a rendszerbe: ezek legfőbb előnye, hogy rendkívül jól személyre szabhatóak, jól meg tudják velük célozni az egyes fogyasztókat.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.