Két dolgot érdemes tudni a Harris+Hoole kávézóláncról:
1. Bár folyamatosan azzal hirdetik magukat, hogy ők egy kis családi (már-már kézműves) kávézólánc, mégis a (brit) Tesco az egyik legnagyobb tulajdonosuk.
2. Nemrég frissítették az okostelefonos applikációjukat, pontosabban kiegészítették egy egész érdekes mobilfizetési megoldással.
Izgalmas mobilfizetési megoldással updatelte okostelefonos alkalmazását a Nagy-Britanniában 36 kávézót működtető Harris+Hoole. A részben a Tesco tulajdonában álló lánc applikációja egy távoli fizetést (szaknyelven remote payment) tesz lehetővé.
Az alkalmazás működésének lényege, hogy amikor a vendég belép a kávézóba, az app segítségével becsekkol, a rendszer pedig jelzi a személyzetnek, hogy törzsvendég érkezett. A kávét készítő barista saját rendszerén egyből megjelenik a vendég neve, fotója, és az, hogy melyik a kedvenc kávéja, vagy hogy mik az általános kávéfogyasztási szokásai.
Tehát belépünk egy olyan kávézóba, ahol még sohasem jártunk, egyből a nevünkön szólítanak, és csak annyit kérdeznek, hogy "Jöhet a szokásos?"
Természetesen a fizetés is pofonegyszerű: a felhasználók bankkártyájuk segítségével pénzt tölthetnek az egyenlegükre. Az applikációval pedig pillanatok alatt tud fizetni a vendég a kávéért.
A Harris+Hoole menedzsmentjének nem titkolt célja, hogy a szokásos fizetési módszerekkel szemben egy személyre szabottabb, közvetlenebb kiszolgálást kapjon a vendég. Az alkalmazás előző verziója is nagy siker volt, 100 ezernél is többen csekkoltak be a kávézókba 10 hónap alatt.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.